2016. július 7., csütörtök

Papucs díszítés és hajdísz nyárra

Sima fehér ruhánkat is feldobhatjuk nyáron egy jó ötlettel. Flip flop papucsot díszítettem ki, és hozzá ugyanolyan színben hajdíszt is készítettem.




Hozzávalók: olcsó műanyag flip flop papucs, maradék anyagok, filc

Olcsó flip flop papucs, vagy egy tavalyi kopott papucs is megteszi alapnak

A maradék anyagot csíkokra vágtam, a filcből különböző méretű virágformát vágtam ki.


A virágot cérnával húztam össze, így térbeli hatású lett, majd a hátuljára biztosítótűt tűztem, így brossként is használható, vagy a gumira is rá lehet tűzni

a papucsra egyszerűen csak rákötöztem az anyagcsíkokat

Ez akkor a legtökéletesebb, ha azt is tudod, hogy melyek azok a színek, amik neked a legelőnyösebbek. Ha szeretnéd megtudni, gyere el egy kiscsoportos stílustanácsadásra! 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm szépen, hogy hozzászólásoddal segíted a blogom tartalmasabbá és érdekesebbé válását! :)