2015. május 29., péntek

Bábszínház paraván készítés otthon

Sok fakanálbábot készítettünk a gyerekekkel az évek folyamán. Sokat is játszunk velük. Egyik nap kezembe került egy nagyobb kartondarab, és gyorsan készítettem egy bábszínház paravánt. Annyira egyszerű, bárki el tudja készíteni. Egy tv-s doboz is megteszi. Fakanálbábok leírása: http://kreativanyabanya.blogspot.hu/2015/03/fakanalbab-keszitese-denever.html


Egy kartonpapír két oldalát behajtottam, hogy megálljon



Szikével vágtam rá egy téglalap alakú lyukat

Belefűztem egy darab madzagot, melyre rá tudtam teríteni az egyik kendőmet


Készen van a bábszínház


Madzag nélkül is rá lehet teríteni egy kendőt 

Fakanálbábok készítése itt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm szépen, hogy hozzászólásoddal segíted a blogom tartalmasabbá és érdekesebbé válását! :)