2015. március 20., péntek

Tárolás a lakásban- ékszeres fiók

Rengeteg ékszerem van. Több helyen tárolom őket. Egy részük dobozokban van, más részük pedig a gardróbban a falon egy DIY ékszertartón (elkészítését itt találod). Viszont van egy része, amelyet nap mint nap hordok, és nincsen türelmem mindig elpakolni, ezért egy kis kosárban hányódik most már hónapok óta a gardróbban. Tegnap este egy hirtelen ötlettől vezérelve készítettem nekik egy jó kis helyet az éjjeliszekrényem egyik fiókjában. Hú, nagyon tetszik!!

Ilyen lett a kész fiók

Az egyik fiókba méretre vágtam egy 5 cm vastag habszivacsot

Egy fényes fekete anyagot ráterítettem, és hátul megtűztem

Csak a 4 sarkát tűztem be gombostűvel, és betettem a szivacsot a fiókba

színes fejű gombostűkkel tűztem oda az ékszereket, hogy ne mozduljanak el

most már kéznél lesznek reggel az ékszereim :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm szépen, hogy hozzászólásoddal segíted a blogom tartalmasabbá és érdekesebbé válását! :)