2015. február 10., kedd

Lakberendezés - hálószoba átalakítás

 Stílusváltás motoszkál a fejemben így 40 felé közeledvén :) Szeretem a házunkat, de túl fiatalos a berendezés, kicsit komolyabbra szeretném venni. Első lépésként a hálószobát alakítottuk át. Nagyon tetszik a végeredmény, így jöhet a lakás többi pontja is :) 
A lakberendezés dolgot is kreatív oldalról közelítettem meg. Először is megterveztem, mit szeretnék. A funkciókat is, és a megjelenést is. A funkciók egyszerűek voltak: kell ágy, éjjeli szekrény, ülő sarok, valamint hangulat, olvasó- és fővilágítás. A stílust pedig a következőképpen találtam ki: összeraktam néhány tárgyat, amelyeket szeretek, és amiknek a stílusát el tudtam képzelni a hálószobában. Ezekből inspirálódtam. 

Kedvenc tárgyaim:
 1. óarany színű karkötőm
2. bézs szőrme fülbevalóm
3.barna bőr karkötőm ezüst dísszel


Az inspiráció alapján a következő terveket készítettem montázsok formájában: 





A következő posztban bemutatom a felújítás fázisait, és a végeredményt is.
( Kreatív Anyabanya Lakberendezés )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm szépen, hogy hozzászólásoddal segíted a blogom tartalmasabbá és érdekesebbé válását! :)