2015. január 18., vasárnap

Jelmezek házilag, és próbaba készítés kartonból

Az évek során sok jelmezt készítettem a lányoknak házilag, nagyon egyszerűen, itthon talált alapanyagokból, vagy minimális mennyiségű vásárolt anyagdarabokból. Most az RTL klub reggeli műsorában fogok bemutatni néhány egyszerű jelmezt 2014. január 21- én szerdán. Gondolkodtam, hogyan mutassam be a jelmezeket gyerekek nélkül, aztán találtam a műhelyben egy nagy kartont, és kitaláltam, hogy körberajzolom a gyereket, kivágom, és arra fogom húzni a jelmezeket :) 



Így néznek ki a próbababák felöltöztetve


Körberajzoltam a gyereket, majd a férjem kivágta a kartont ( én nem bírtam :D)

Ilyenek lettek a próbababák. A célnak tökéletesen megfelelnek.

Az ősember jelmezhez egy barna és egy állatmintás anyagcsík kell ( kb 40-40cm)
Keresztben kettéhajtva fotóztam.

A barna anyagot keresztben ketté hajtottam, alul cikcakkosra vágtam, majd egy lyukat vágtam, hogy ráhúzhassam a fejére. Deréktájon egy madzaggal megkötöttem.

Az állatmintás anyagot keresztbe rákötöttem a barna anyagra. A gyerekek haját csak fel kell tupírozni, és kész az ősember.





A malachoz egy rózsaszínű plüssből zsákot varrtam, és az aljára 2 lyukat vágtam a lábaknak.

A maradék rózsaszínű plüssből hajpántot készítettem, majd kézzel fül formákat varrtam rá.

A béka jelmezhez zöld ruhát adtam a bábura. Zöld sapkára gumidekorból 2 szemet készítettem.

Zöld plüssből köröket vágtam ki, a széleit megcakkoztam, és a közepébe lyukat vágtam. Már csak zöld kesztyű és zokni kell a béka jelmezhez.

A dalmata jelmezhez fehér ruhára fekete festékkel foltokat festettem. Plüss anyagból készítettem a füles sapkát és a farkát.


Eddigi jelmezes bejegyzéseim: 
http://kreativanyabanya.blogspot.hu/search/label/Jelmez

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm szépen, hogy hozzászólásoddal segíted a blogom tartalmasabbá és érdekesebbé válását! :)