2014. november 25., kedd

Adventi naptár és karácsonyfadísz- kettő az egyben

Olyan adventi naptárat is készítek, amely majd átalakul karácsonyfadísszé. 
Van egy őszi koszorúm, amelyet szomorú szeder ágakból fontam ( leírása itt), azt használtam alapnak. Egy égősort tettem rá, és tortapapírból készítettem el a kis tölcséreket a naptárhoz. 
1 tortapapírból 2 vagy 4 db tölcsér készíthető.



A kis tölcséreket beleszurkáltam a koszorúalapba, és apró csokikat tettem a belsejükbe

A tölcsérek másik felét pedig talpra állítva a koszorú köré tettem- ezek alá is apró csokik kerültek.


 Amikor vége lesz az adventi várakozásnak, akkor gyönyörű karácsonyfadísz válik majd a tölcsérekből. ( leírás itt). 

További adventi naptár ötleteim: http://kreativanyabanya.blogspot.hu/2014/11/adventi-naptar-otletek.html

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm szépen, hogy hozzászólásoddal segíted a blogom tartalmasabbá és érdekesebbé válását! :)