2012. november 24., szombat

Adventi koszorú wc papír gurigából és virág műanyag palackból

Adventi koszorút készítettem wc papír gurigából. A gurigákat 4 szeletre vágtam, így lettek az ovális formájú darabok. Ezután már csak ragasztani kell. Én ragasztó pisztollyal dolgoztam. A díszeket arannyal fújtam le. A virágok műanyag palackból készültek.


Műanyag palack újrahasznosítása: műanyag palackból sok mindent készítettem már, most a középső részét használtam. Kis köröket vágtam ki, bevagdostam körben, és láng fölé tartva nagyon gyorsan szép virág formájúvá alakítottam. Ezután lefújtam arannyal. Ezt használtam a koszorúhoz is, a maradékból pedig virágot készítettem.

Műanyag palack újrahasznosítás >>>

Videó: http://www.youtube.com/watch?v=jmKOkqWw5tY

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm szépen, hogy hozzászólásoddal segíted a blogom tartalmasabbá és érdekesebbé válását! :)