2011. szeptember 15., csütörtök

Őszi terasz

Őszi terasz: Átöltöztettem a teraszt őszi köntösbe. A részleteket már bemutattam. Őszi kosárka készítését, fakanál bábok készítését, őszi asztal elkészítését.



...és akkor itt van a teraszom őszi köntösben készen...

Amikor délután a férjem hazaérkezett, láttam az ablakból, hogy rögtön észrevette a változást. Körbejárt, és minden részletet megnézegetett....már ezért érdemes volt....aztán bejött, és megdicsért, hogy milyen szépet alkottam. Nagyon jól esett.

3 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett. Bocsánat, de kicsit irigyellek is, hogy ilyen szép őszi dekorációid vannak. Én le vagyok maradva még e téren. :)

    VálaszTörlés
  2. Nem semmi, hogy a három kisasszony mellett még maradt energiád! Olyan szép, meleg, barátságos! Öröm nézni!
    Hosszan gyönyörködtem pici Dorkában is. Én már kedvet kaptam ;) :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm lányok! Melinda akkor hajrááá....nem fogod megbánni!!!

    VálaszTörlés

Köszönöm szépen, hogy hozzászólásoddal segíted a blogom tartalmasabbá és érdekesebbé válását! :)