2011. augusztus 24., szerda

Sulikezdésre- tornazsák varrás saját kezűleg

Tornazsákot készíthetünk saját kezűleg is. Nagyon egyszerű, szabásminta sem kell hozzá, csak kreativitás. 2 téglalapból kell összevarrnunk a zsákot, és a tetejére kell egy összehúzó zsinór. Először megmutatom, amit én varrtam, ez tényleg a legegyszerűbb:




2 fajta anyagból varrtam, különböző a belseje és a külseje, így elég jó vastag is lett, nem olyan kis vékonyka, mint amilyeneket kapni lehet. Először kifordítva összevarrtam a 2 anyagot 3 oldalán. Utána kifordítottam, és kívülről a 4. oldalát is összevarrtam. Így lett egy kétoldalas nagy téglalapom. Ezután összevarrtam zsáknak, de úgy, hogy a tetején kihagytam kb 5 cm-t. Ezután visszahajtottam kifelé, hogy a belső anyagból legyen egy kis pereme, és körbevarrtam. Ide lehet befűzni a zsinórt. Végül ceruzával rárajzoltam Adélka nevét, és varrógéppel ráhímeztem. KÉSZ! Ma Zsófi zsákja következik, aztán megyünk a barkácsboltba, ahol rengeteg gyönyörű színes zsinór-kötél közül választhatnak a lányok...ki-milyet szeretne belefűzni.

Mutatok még néhány szép képet, amiket találtam az interneten, hogy ihletet tudjunk meríteni belőlük:


FORRÁS

FORRÁS

FORRÁS

FORRÁS
FORRÁS

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm szépen, hogy hozzászólásoddal segíted a blogom tartalmasabbá és érdekesebbé válását! :)