2011. július 3., vasárnap

Gyerekkoncert

Tegnap házi gyerek furulyakoncertet rendeztünk itthon a "szűk" családnak. Könyvet tudnék írni róla, annyi minden történt már az előkészületeknél....aztán meg a rendezvényen...nem is emlékszem rá, hogy életemben volt-e ilyen napom, amikor ennyi minden történt velem 1 nap alatt, és a végén ennyi meglepetésben lett volna részem. Majd szépen lassan a részletekről is fogok írni a blogomban, mert van mit!!! Egyelőre annyit, hogy szuper jól sikerült, és néhány képet ízelítőül megosztok veletek.

Azért azt meg kell említenem, hogy az egész szervezésért és a színpad kivitelezésében nyújtott munkájáért nagyon nagy köszönettel tartozom a VILÁG LEGJOBB FÉRJÉNEK!!! Köszönöm még lányaimnak Zsófinak és Adélnak, a gyönyörű koncertet, és azt azt követő meglepetést, amit okoztak nekem (erről majd később), valamint külön köszönet illeti sógoromat Tomit, és leendő sógornőmet Krisztit, akik mindketten életre szóló meglepetést okoztak nekem! KÖSZÖNÖM nektek!

Kezdődik a koncert, Zsófi és Adél hangolnak...

Adélka lépett fel elsőnek, nagyon meg volt illetődve.

Zsófia profin nyomta a koncertet.

Zsófia közelebbről a színpadon, amit amit együtt készített a család.

Zsófi és Adél közös fellépése.

Zsófi és Adél Tomival és Krisztivel.

A művésznők tapsvihar közepette virágokat is kaptak.

2 megjegyzés:

  1. Tüneményesek Vagytok!
    Így kell csinálni - szívből gratulálok!
    Nekem is vannak hasonló gyermekkori élményeim!Ez örökké megmarad - én is aktív voltam és szerettem szervezkedni,sok örömet adott!
    Puszi:Marika

    VálaszTörlés

Köszönöm szépen, hogy hozzászólásoddal segíted a blogom tartalmasabbá és érdekesebbé válását! :)