2011. július 19., kedd

Ajándék fotóalbum Dédinek

Dédi szülinapjára fotóalbumot készítettünk. Mivel nem ismerjük a scrapbook technikát, de valami hasonló stílusút szerettünk volna, ezért próbáltuk egyszerűen és ötletesen megoldalni a dolgot.
Ilyen lett a kész album. Sima celofánba csomagoltam.

Album hozzávalók: színes A/4-es kartonpapírok (én színátmenetesre csináltam), szép szalvéták, szép szalagok, hobbiragasztó, fotók, kétoldalú fotóragasztó.

Alapanyagok: kartonpapír, szalvéta, szalag, hobbiragasztó.

Elkészítése: Kilyukasztottuk a kartonpapírokat, hogy össze tudjuk fűzni a végén, beleragsztottuk a képeket, majd a szalvétából csíkokat vágtunk, levettük a hátsó rétegét (hogy 2 réteg maradjon, mert 1 réteg túl vékony a kartonhoz), és felragasztgattuk a képek köré. Végül befűztük a szalagokat, és egy masnit kötöttem az elejére. Lazára kell hagyni, hogy lehessen lapozni. A masnit rögzítettem ragasztópisztollyal. 

Néhány oldal az albumból. Ilyenek lettek a lapjai. Egyszerű, de ízléses.


Az album és a hozzá illő váza.

4 megjegyzés:

Köszönöm szépen, hogy hozzászólásoddal segíted a blogom tartalmasabbá és érdekesebbé válását! :)