2011. június 27., hétfő

Ékszertartó tábla

Már írtam róla, hogy volt egy ékszertartó táblám, amin évek óta tároltam az ékszereimet. Ezt is nagyon meguntam, úgyhogy most újat készítettem. Nagyon jó lett, odavagyok érte! A gardróbban az ajtó mögött volt egy kihasználatlan falfelület, ahová semmit sem tudtam tenni, mert rányílik az ajtó. Na, az pont jó helynek ígérkezett az új táblámnak.

Az új ékszertartó táblám.
Parafa táblára tűztem tűzőgéppel anyagot. A szélei alá 2 réteg natúr csomagolópapírt is tettem, hogy erősebb legyen. Te is tudsz ilyet készíteni a képek alapján.

Az ajtó mögé tettem a gardróbba. Biztos neked is van ilyen kihasználatlan helyed.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm szépen, hogy hozzászólásoddal segíted a blogom tartalmasabbá és érdekesebbé válását! :)